Patrzeć na życie w zachwycie

środa, 29 kwietnia 2015

Małe mieszkanie w Londynie

To wyjątkowo małe mieszkanie ma zaledwie 32m a znajduje się w Londynie. Takie mieszkanie
nadaje się dla osoby, która chce mieszkać w samym centrum wielkiego miasta a gdzie
po prostu tego miejsca jest coraz mniej. Bardzo ładne mieszkanie, w którym połączono
tradycyjne brytyjskie elementy z nowoczesnym designem. Podoba mi się motyw zegara na
ścianie z cegieł.
Popatrzcie, zapraszam.

















Projekt tego mieszkania należy do Vitta Group Design Studio
źródło: tutaj

 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja jestem zdania, że również i małe mieszkania mają swój bardzo fajny urok. Tym bardziej, ze w dzisiejszych czasach są one niezwykle popularne. Ja zdecydowałam się na wybór mieszkania od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i najbardziej podoba mi się to, że w końcu mogę zamieszkać w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inwestujecie w nieruchomości? Ja własnie trafiłam na ekskluzywne mieszkania warszawa i rozważam zakup jednego z tych mieszkań na wynajem. Może kiedyś sama tam zamieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyście szukali informacji gdzie zamontować kratki wentylacyjne zajrzyj tutaj https://polskiebudowlane.pl/portal/gdzie-zamontowac-kratki-wentylacyjne/ Wszystko masz tam bardzo fajnie opisane :) Może ci się ten tekst przydać.

    OdpowiedzUsuń

design: tieweb.pl