Patrzeć na życie w zachwycie

poniedziałek, 20 lipca 2015

Wakacje w Sorrento

                                       Witajcie!

Dzisiaj odwiedzimy wspaniały hotel, który nazywa się " La Minervetta'' i jest przecudnie położony na klifie w miejscowości Sorrento. Z tarasu hotelu możemy podziwić spektakularny widok na tętniącą życiem Marina Grande. Góra, którą widać z daleka to nic innego jak Wezuwiusz.
Trzeba przyznać, iż widoki zapierają dech w piersiach. Poza widoczkami zachwyciło mnie samo wnętrze hotelu " La Minervetta", urządzone w stylu śródziemnomorskim. Takim szczególnym pomieszczeniem, które bardzo mi się spodobało jest kuchnia. Kuchnia ze swoimi żywymi, niebieskimi barwami, doskonale komponuje z bielą mebli i ścian. Właściwie to każdy pokój jest wyjątkowy na swój sposób a  inspiracji możemy się doszukać w otaczającej rzeczywistości. 
Pamiętacie jak kiedyś Anna German śpiewała piosenkę Wróć do Sorrento?
Jak nie to chętnie przypomnę Wam tekst 

                                                    Spójrz jak morze słodko wzdycha


Szafirowe snując tonie
Jakby w jego modrym łonie drżała
skarga rzewna cicha
Patrz jak liście wiew potrąca
jak porusza kwiatów rojem
obudź miłość w sercu swoim
zostań ze mną szczęście moje
lecz ty patrząc w moje oczy
mówisz - jadę w inne strony
chcesz zostawić kraj uroczy
kraj miłości wymarzony
Nie zostawiaj mnie
Krainę szczęścia świętą
Zostań w Sorrento
Ja kocham cię
































Piękne miejsce i robi wrażenie, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkim takich uniesień.


                                                   Pozdrawiam
                                                          Grażyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

design: tieweb.pl