Patrzeć na życie w zachwycie

wtorek, 29 września 2015

Skandynawskie wnętrze ubrane roślinami




                                                                  Witam

Zostawiam Was w skandynawskim wnętrzu wypełnionym roślinami.
Porozstawiane tu i ówdzie różnego rodzaju kosze i koszyczki, torby z papieru i materiału, pokazują jak niewielkim kosztem można uzyskać dobre efekty. I tylko rośliny, które panują nad wszechobecną bielą przekonują mnie do tego wnętrza. A za oknem już jesień.
Popatrzcie!




























































To stare zdjęcie pokazuje jak wyglądało miejsce okalające budynek w przeszłości.
Więcej informacji znajdziecie na stronie tutaj


                                                     Pozdrawiam
                                                             Grażyna

5 komentarzy:

  1. A co sądzisz o jadalni w stylu tonin casa sklep wrocław italmeble.pl oferuje u siebie wiele mebli własnie w tym stylu. Kiedyś nie byłem do tego przekonany, jednak teraz wydaje mi się to bardzo dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj https://building-solutions.pl/ widziałam wiele ciekawych inspiracji w stylu skandynawskich. Coraz bardziej do mnie ten styl przemawia i myślę, że podczas kolejnego remontu właśnie pójdę w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń

design: tieweb.pl