Patrzeć na życie w zachwycie

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dom w Szwecji

Zachwycający dom w Szwecji wtopiony w piękny krajobraz. Bliskość natury, doskonale
przemyślane wnętrza to wielkie atuty. Dom wystawiony na sprzedaż, mogłabym tu
zamieszkać, po prostu fantastyczny!























































































Ten naprawdę wyjątkowy dom w Szwecji możemy obejrzeć dzięki  BJURFORS

                       Pozdrawiam
                                              Grażyna

11 komentarzy:

  1. Po prostu fantastyczny. Uwielbiam. Szwedzi zyja w takim zimnym kraju, ale jakos potrafia byc blisko natury. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałem okazji być w tym kraju więc nie wiem jak wygląda tam stan i rybek nieruchomości. Same wnętrza na pewno są ładne. Ja także od niedawna jestem posiadaczem nowego mieszkania kupionego za gotówkę. Czytając https://www.eurostyl.com.pl/blog/kupno-mieszkania-za-gotowke-jak-wygladaja-najwazniejsze-formalnosci jestem przekonany, że mój wybór był właściwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałem nigdy okazji być w tym kraju więc ciężko jest mi się wypowiedzieć. Zresztą ja posiadam u nas w kraju ładne mieszkanie i tutaj mi się dobrze mieszka. Nawet poprzez fajny kalkulator https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu mogę bez najmniejszego problemu swoją nieruchomość ubezpieczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również taki styl domu bardzo się podoba i też będę chciała swój w takiej tonacji utrzymać. Jednak na ten moment trwa budowa studni głębinowej, więc jeszcze wszystko przede mną. Bardzo fajnie, że w sklepie https://www.dostudni.pl/ mogłam od razu kupić dobrej jakości pompę głębinową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Remontując łazienkę, chciałem mieć pewność, że wszystkie prace hydrauliczne zostaną wykonane przez doświadczonego fachowca. Ważne było dla mnie, aby hydraulik był nie tylko kompetentny, ale również oferował rozsądne ceny. Trafiłem na https://hydraulik-lodz.pl/ i jestem bardzo zadowolony z tej decyzji. Ich doświadczenie, dokładność i profesjonalne podejście do każdego zadania sprawiły, że cały projekt przebiegł gładko i bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądając różne opcje dla profesjonalnych analiz środowiskowych, natknąłem się na https://eco-expert.eu/. Jestem pod wrażeniem ich kompleksowego podejścia do oceny wpływu na środowisko. Firma oferuje szeroki zakres usług, od ocen oddziaływania na środowisko po monitorowanie ekosystemów. Ich zespół ekspertów wykazuje się głęboką wiedzą i doświadczeniem, co jest kluczowe w tej branży. Zdecydowanie polecam ich usługi każdemu, kto potrzebuje dokładnych i wiarygodnych analiz środowiskowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca geodety jest często niedoceniana, ale jest absolutnie kluczowa w wielu aspektach zarządzania nieruchomościami i planowania przestrzennego. Profesjonaliści z https://geo-szkic.pl/ są w stanie dostarczyć wszystkie niezbędne usługi geodezyjne, które pomogą zarówno przy małych, jak i dużych projektach. Ich dokładność, profesjonalizm oraz stosowanie nowoczesnych technik pomiarowych to gwarancja, że otrzymasz usługi na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń

design: tieweb.pl