Patrzeć na życie w zachwycie

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Skandynawskie wnętrze

Wszyscy mniej lub bardziej kochamy skandynawskie wnętrza, białe ściany, proste meble
żadnych designerskich zawiłości. Ten dom oprócz tych cech posiada jeszcze jedną,
ciekawe połączenie z greckimi klimatami. Kolorowe obrazy, pufy i poduszki przełamują
sterylną biel mieszkania.












Dobrze wygląda połączenie białej podłogi z terakotą.


Szachownica z niebieskich płytek i ten niezwykły piec, znakomite!





Wyjątkowo zdobi czarno biała tonacja korytarza.








Piękna sypialnia, udana mieszanka stylów.



To wnętrze w stylu skandynawskim mogliśmy obejrzeć dzięki Home Designing


3 komentarze:

  1. Takie trochę chłodne i typowo skandynawskie wnętrza. Bardzo podoba mi się ten styl ponieważ nie lubię pstrokacizny ani na ścianach, ani na półkach. Myślę, że w aranżacji świetnie mi pomoże zespół architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ . Najważniejsze, że mają doświadczenie i wiele różnych rozwiązań w zanadrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skandynawski styl już od dawna mnie bardzo fascynuje i chyba go wykorzystam podczas urządzania naszych wnętrz. Nawet widziałam podobne rozwiązania w projektach tej pracowni architektonicznej https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo piękna aranżacja, która na pierwszy rzut oka wydaje się być nie tylko elegancka ale bardzo funkcjonalna. I właśnie o to mi chodziło. Tak powinien wyglądać od wewnątrz mój nowy dom. Jeśli będę miała problemy z samodzielnym urządzaniem to z pewnością poproszę o wsparcie specjalistów z doświadczeniem https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/dom .

    OdpowiedzUsuń

design: tieweb.pl